For en måned siden lanserte Telia Data Boost, som gir kundene frihet til å kjøpe ubegrenset data for en begrenset periode. Kundene elsket tjenesten fra første stund, og i løpet av den siste uken har Telia sett en 25 prosents økning sammenlignet med uken før. Vinterferie og tidenes norske medaljefangst i OL tilskrives veksten.
(Oslo 8. februar 2018) Telia Norge har i dag utnevnt to nye merkevaresjefer. Pål Rune Kaalen skal lede merkevarene OneCall og MyCall og Håkon Lofthus skal lede Chess og Telia for privatmarkedet. Begge blir en del av divisjonsledergruppen i Consumer, rapporterende til CMO Kjersti Jamne, som har ansvaret for alle merkevarene til Telia Norge i privatmarkedet.
jQuery(document).ready(function(){
var e = jQuery('.newsroom-nav-item:last-child').clone();
e.find('a').text('Om Telia');
e.find('a').attr('href','https://telia.no/om-telia');
jQuery('.newsroom-nav-item:last-child').after(e);
});
Kommentar
Kommentaren ble lagret
Før den blir publisert, må det være godkjent av Telia Norge.