Gå videre til innhold
OneCall nok en gang til topps på Norsk Kundebarometer

Pressemelding -

OneCall nok en gang til topps på Norsk Kundebarometer

Prisdrysset over OneCall fortsetter, og for andre år på rad vinner OneCall bransjekategorien mobiltelefoni i Norsk Kundebarometer. OneCall kommer dessuten på tiende plass totalt på Topp 10 Kundetilfredshet.

Dette er den andre prisen OneCall henter hjem i år, og leder Pål Rune Kaalen er svært fornøyd med anerkjennelsen og den prestisjetunge utnevnelsen i Norsk Kundebarometer 2019:

– Dette gjør oss utrolig stolte og glade, og vi ser på prisen som en viktig anerkjennelse av vårt arbeid for kundene våre, sier han. – Det er tydelig at vi treffer godt med vårt fokus på innovative og smarte løsninger, og at kundene setter pris på måten vi møter dem på. Vi er opptatt av god service med et smil og glimt i øyet. Tusen takk til Norges mest fornøyde mobilkunder! Vi har ingen planer om å hvile på laurbærene og lover å jobbe knallhardt for å fortsatt ha de aller mest fornøyde mobilkundene også i fremtiden. Denne prisen smaker godt!

Bedrifter som oppnår mer enn 80 poeng for kundetilfredshet i Norsk Kundebarometer kan smykke seg med fem stjerner, som er toppkarakteren. Det er et uttrykk for at virksomheten har «begeistrede kunder». OneCall er eneste mobilselskap som oppnår over 80 poeng og fem stjerner i årets barometer. Tilfredsheten er på 80,9 poeng, og lojaliteten på 82,8:

– Vi er veldig stolte av OneCall, som gang på gang henter hjem priser, sier Kristian Vogt, kundeservicedirektør i Telia Norge, som leder kundeoperasjonene i Telia Norge og OneCall/MyCall. – Prisene inspirerer oss alle til å fortsette arbeidet for kundene, og når vi vet at fornøyde og lojale kunder er vårt viktigste kort, er det bare å lene seg fremover for fortsatt å levere Norges beste kundeservice, innovative produkter og tjenester og alt annet som gjør mobilhverdagen til kundene våre bedre. Rett og slett fortsette å være rimelig smarte!

Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i mer enn 20 år målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Norsk Kundebarometer 2019 omfatter til sammen 154 bedrifter fra rundt 30 ulike bransjer. Mer enn 6000 forbrukere har fortalt hvor fornøyde de er med bedrifter de kjøper varer og tjenester fra. Tilsammen har de avgitt nærmere 16.000 vurderinger av enkeltbedriftene som måles.

Emner


--

Vi er Telia Norge, den nye generasjonen telekom-selskap. Våre 2 200 dyktige kollegaer møter hver dag tusenvis av kunder i verdens mest oppkoblede land. Vi er navet i det digitale økosystemet som gjør det mulig for mennesker, virksomheter og samfunn å få tilgang til alt som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Som del av Nordens største telekomselskap er vi en digital tilrettelegger som sammen med partnere skaper våre digitale borgere sin fremtid og fører verden nærmere alle kunder.

Telia, The New Generation Telco

Kontakter

Ellen C. Scheen

Ellen C. Scheen

Informasjonssjef +47 465 00 000

Relatert innhold

Vi er Telia – Norges største utfordrer

Telia Norge er et ledende teknologiselskap som bygger samfunnskritisk infrastruktur og leverer innovative produkter og tjenester innen TV, internett og mobil. Vi er Norges største utfordrer og våre om lag 2 300 dyktige medarbeidere jobber hver dag for å utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her. Gjennom våre produkter og tjenester utgjør vi navet i det digitale økosystemet i Norge, og vi gir våre kunder tilgang til det som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Telia Norge er en del av Nordens største telekomselskap, Telia Company. Vi har merkevarene Telia, OneCall, Mycall og Phonero.

Telia Norge
Lørenfaret 1A
0585 OSLO
Norge