Gå videre til innhold

Pressemelding -

Kundemelding fra TeliaSonera

På grunn av jordskjelvkatastrofen i Nepal er alle samtaler og SMS mellom Norge og Nepal gratis for alle TeliaSoneras kunder i Norge. For selskapets kunder som befinner seg i Nepal er også databruk gratis.

Nulltakseringen gjelder alle NetCom-, Tele2-, Chess-, One Call- og MyCall-abonnement og kontantkort, og innebærer at samtaler til og fra alle operatører i Nepal er gratis i en uke, fra 26. april til 2. mai.

– Vi ønsker å gjøre det enkelt og kostnadsfritt for kunder som er berørt av jordskjelvet å komme i kontakt med familie og venner i Norge og Nepal, i tillegg til at de kan bruke telefonen til det de har behov for i Nepal, sier Henning Lunde, kommunikasjonsdirektør i TeliaSonera Norge.

Emner

Kontakter

Pressetelefon

Pressetelefon

Pressekontakt Pressetelefon til bruk for journalister +47 465 00 000

Vi er Telia – Norges største utfordrer

Telia Norge er et ledende teknologiselskap som bygger samfunnskritisk infrastruktur og leverer innovative produkter og tjenester innen TV, internett og mobil. Vi er Norges største utfordrer og våre om lag 2 300 dyktige medarbeidere jobber hver dag for å utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her. Gjennom våre produkter og tjenester utgjør vi navet i det digitale økosystemet i Norge, og vi gir våre kunder tilgang til det som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Telia Norge er en del av Nordens største telekomselskap, Telia Company. Vi har merkevarene Telia, OneCall, Mycall og Phonero.

Telia Norge
Lørenfaret 1A
0585 OSLO
Norge