Gå videre til innhold
Stolte vinnere fra OneCall sammen med programleder Else Kåss Furuseth.
Stolte vinnere fra OneCall sammen med programleder Else Kåss Furuseth.

Pressemelding -

Kundene har talt: OneCalls kundeservice er best igjen

Under utdelingen av kundeserviceprisen i går kveld fikk OneCall beviset: nok en gang har norske mobilkunder sagt at de er aller mest fornøyd med hjelpen de får hos OneCall.

– Dette varmer skikkelig, og vi sier tusen, tusen takk for tilliten, sier OneCall-sjef Lars Setsaa. – Vi er glade i kundene våre og vil gjøre alt vi kan for at de skal være fornøyd, og derfor er det veldig hyggelig at de setter pris på oss tilbake. Vi lover å fortsette i samme spor fremover, og bare bli enda bedre til å levere gode kundeopplevelser.

Leder for kundeservice i OneCall, Lene Bjørkheim, deler begeistringen:

– Dette er en fantastisk anerkjennelse av den jobben alle ansatte i OneCalls kundeservice legger ned hver dag for kundene våre, og vi er veldig stolte alle sammen, sier hun. – Godt humør, topp serviceinnstilling og fokus på løsninger er noe kundene setter pris på, og OneCall leverer alt dette hver eneste dag.

«Er meget fornøyd!»

Hvert år arrangerer Tekna sammen med Kantar TNS konferansen Kundeservicedagene for alle aktører som jobber med kundeservice. Årets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice innenfor seks ulike kategorier. Prisen er basert på Kantar sin store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer hvert år. KSindeks har 160 000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice.

Programleder Else Kåss Furuseth uttalte fra scenen. – Telecombransjen preges av store aktører og alle har et stort fokus på kundeservice. Produkter og tjenester og prisen på disse er med på å påvirke resultatene.

OneCall gikk av seieren i kategorien telefoni, og kundene sier blant annet «veldig god kundebehandling, med forståelse for problemet», «rask svartid, god kundebehandler» og «en god løsning på mitt problem. Er meget fornøyd!».

Kundeserviceprisen er den andre prisen OneCall mottar i løpet av en måned. I midten av mai ble det klart at OneCall har Norges mest fornøyde mobilkunder hos Norsk Kundebarometer, for femte år på rad. Prisene føyer seg inn i en rekke utmerkelser merkevarens kundeservice har mottatt de siste årene.

Emner

Kategorier


--

Telia Norge er et ledende teknologiselskap som bygger samfunnskritisk infrastruktur og leverer innovative produkter og tjenester innen TV, internett, mobil og smart hjem-teknologi.

Vi er Norges største utfordrer og våre om lag 2 300 dyktige medarbeidere jobber hver dag for å utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her.

Gjennom våre produkter og tjenester utgjør vi navet i det digitale økosystemet i Norge, og vi gir våre kunder tilgang til det som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt.

Telia Norge er en del av Nordens største telekomselskap, Telia Company. Vi har merkevarene Telia, OneCall, MyCall og Phonero.

Vi er Telia. Norges største utfordrer.

Kontakter

Ellen C. Scheen

Ellen C. Scheen

Informasjonssjef +47 465 00 000

Vi er Telia – Norges største utfordrer

Telia Norge er et ledende teknologiselskap som bygger samfunnskritisk infrastruktur og leverer innovative produkter og tjenester innen TV, internett og mobil. Vi er Norges største utfordrer og våre om lag 2 300 dyktige medarbeidere jobber hver dag for å utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her. Gjennom våre produkter og tjenester utgjør vi navet i det digitale økosystemet i Norge, og vi gir våre kunder tilgang til det som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Telia Norge er en del av Nordens største telekomselskap, Telia Company. Vi har merkevarene Telia, OneCall, Mycall og Phonero.

Telia Norge
Lørenfaret 1A
0585 OSLO
Norge