Gå videre til innhold
Telia lanserer «bredbåndsgaranti» - Surf fritt på mobilen hvis hjemmenettet ditt er nede

Pressemelding -

Telia lanserer «bredbåndsgaranti» - Surf fritt på mobilen hvis hjemmenettet ditt er nede

Nå trenger ikke kundene å bekymre seg for å miste nettet hvis det oppstår problemer med bredbåndet. Med tjenesten Surfegaranti er kunden alltid på nett, selv om hjemmenettet er nede.

Faller bredbåndsdekningen fra Get ut, får alle Telia-kunder i husstanden gratis ubegrenset surfing på mobilen i 24 timer. Denne «bredbåndsgarantien» gir trygghet og forutsigbarhet for kunden ved for eksempel uvær eller andre hendelser som skader nettforbindelsen inn til hjemmet.

Da Telia og Get slo seg sammen var ambisjonen å gi kundene «alt på ett sted» gjennom å kombinere løsninger på tvers av plattformer for tv, underholdning, mobil og bredbånd.

- Vi er fremdeles bare i starten av denne reisen hvor vi går fra å være et tradisjonelt mobilselskap til å bli et moderne teknologiselskap. Vi skal levere opplevelser og digitale tjenester som gjør hverdagen enklere og morsommere for kundene våre. Surfegaranti er ett skritt på veien, sier Pål Rune Kaalen, leder for privatmarkedet i Telia Norge.

Surfegaranti gir fordeler til kundene på tvers av kundeforhold og merkevare. Tjenesten er tilgjengelig som en selvbetjeningsløsning i appen: kunder som mangler dekning vil automatisk bli varslet med en SMS, og får to tolvtimers Data Boost som de enkelt kan aktivere i appen.

- Surfegaranti  minimerer risikoen for manglende dekning på en effektiv måte, og tilbakemeldingene fra kundene er svært positiv. Vi har flere spennende tjenester under utvikling som vi ser frem til å lansere i tiden fremover, forteller Kaalen.

Les mer om Surfegaranti fra Telia Norge her.

Fakta om Surfegaranti

Gjelder deg som har både TV og bredbånd fra Get, i tillegg til ett eller flere Telia privatabonnement, i samme husholdning.

Gjelder dersom bredbåndet fra Get er nede og vi ikke klarer å rette det øyeblikkelig - også ved planlagt vedlikehold.

Både bruker og eier av abonnementet kan aktivere Surfegaranti for husholdningen.

I appen kan du følge med på hvor lenge det er igjen av boosten. Vi sender deg også en SMS like før den er slutt.

Emner

Kategorier


--

Vi er Telia Norge, en del av Nordens største telekomselskap. Som et moderne teknologiselskap er vi en digital tilrettelegger og navet i det digitale økosystemet som gjør det mulig for mennesker, virksomheter og samfunn å få tilgang til alt som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Våre omlag 2 300 dyktige kollegaer møter hver dag tusenvis av kunder i verdens mest oppkoblede land. Sammen med partnere skaper vi fremtiden til våre digitale borgere og fører verden nærmere alle kunder. Nye Telia Norge skal skape en spennende og forenklet digital hverdag samt levere innovative produkter og tjenester til hele landet på tvers av teknologier: TV, telekommunikasjon, IT og digital distribusjon.

Telia, The New Generation Telco

Kontakter

Ellen C. Scheen

Ellen C. Scheen

Informasjonssjef +47 465 00 000

Relatert innhold

Vi er Telia – Norges største utfordrer

Telia Norge er et ledende teknologiselskap som bygger samfunnskritisk infrastruktur og leverer innovative produkter og tjenester innen TV, internett og mobil. Vi er Norges største utfordrer og våre om lag 2 000 dyktige medarbeidere jobber hver dag for å utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her. Gjennom våre produkter og tjenester utgjør vi navet i det digitale økosystemet i Norge, og vi gir våre kunder tilgang til det som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Telia Norge er en del av Nordens største telekomselskap, Telia Company. Vi har merkevarene Telia, OneCall, Mycall og Phonero.

Telia Norge

Lørenfaret 1A
0585 OSLO
Norge