Gå videre til innhold
Phonero har de mest tilfredse kundene i mobilmarkedet for tredje år på rad

Pressemelding -

Phonero har de mest tilfredse kundene i mobilmarkedet for tredje år på rad

Telia-eide Phonero går nok en gang helt til topps på EPSIs ferske kundetilfredshetsundersøkelse for 2024.

Phonero er også i år favoritten blant kundene i bedriftsmarkedet, en posisjon de har hatt de to siste årene. I EPSI sin omfattende kundetilfredshetsundersøkelse topper Phonero med 74,8, hvor bransjesnittet var på 71,4. Phonero scorer høyest av alle aktører på image, forventninger, lojalitet og servicekvalitet, og totalt på kundetilfredshet:

– Vi er til for våre kunder, og jobber hver dag for å levere effektive og gode løsninger, og ikke minst yte den beste kundeservicen. Vi har høye forventinger til oss selv, og vi vet at kundene våre har det samme, sier Tone M. Framnes, leder for Phonero. – EPSI-målingen viser at vi bryr oss oppriktig om våre kunder. Vi leverer over forventning, vi gir kundene verdi og ikke minst er det gledelig at vi scorer høyt på lojalitet.

Framnes beskriver EPSI-kåringen som en stor lagseier og viktig motivasjon til videre arbeid:

– Denne prisen gir oss stor inspirasjon til å fortsette utviklingen til å bli enda bedre, sier hun.

Mobilaktøren Phonero er forankret på Sørlandet, men har en landsdekkende operasjon og bedriftskunder over hele Norge. Phonero har sammen med Telia Enterprise hatt en signifikant vekst de siste årene og har en rekke samfunnskritiske kunder, som Forsvaret, Politiet og Skatteetaten.

Om mobilstudien 2024

EPSI gjennomfører årlig en omfattende kundetilfredshetsundersøkelse av mobilselskapene i Norge. Undersøkelsen baserer seg på dybdeintervjuer med drøyt 2300 privatpersoner og bedrifter rundt om i Norge.

Mer om EPSI-målingen: Hjem - EPSI Rating Norge (epsi-norway.org)

Emner

Kategorier


--

Telia Norge er et ledende teknologiselskap som bygger samfunnskritisk infrastruktur og leverer innovative produkter og tjenester innen TV, internett og mobil.

Vi er Norges største utfordrer og våre om lag 2 300 dyktige medarbeidere jobber hver dag for å utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her.

Gjennom våre produkter og tjenester utgjør vi navet i det digitale økosystemet i Norge, og vi gir våre kunder tilgang til det som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt.

Telia Norge er en del av Nordens største telekomselskap, Telia Company. Vi har merkevarene Telia, OneCall, MyCall og Phonero.

Vi er Telia. Norges største utfordrer.

Kontakter

Pressetelefon (kun for journalister)

Pressetelefon (kun for journalister)

Pressekontakt Henvendelser besvares alle dager mellom kl. 08-20, unntaket er ved større hendelser +47 465 00 000

Vi er Telia – Norges største utfordrer

Telia Norge er et ledende teknologiselskap som bygger samfunnskritisk infrastruktur og leverer innovative produkter og tjenester innen TV, internett og mobil. Vi er Norges største utfordrer og våre om lag 2 000 dyktige medarbeidere jobber hver dag for å utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her. Gjennom våre produkter og tjenester utgjør vi navet i det digitale økosystemet i Norge, og vi gir våre kunder tilgang til det som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Telia Norge er en del av Nordens største telekomselskap, Telia Company. Vi har merkevarene Telia, OneCall, Mycall og Phonero.

Telia Norge

Lørenfaret 1A
0585 OSLO
Norge