Phonero har de mest tilfredse kundene i mobilmarkedet for tredje år på rad
Telia-eide Phonero går nok en gang helt til topps på EPSIs ferske kundetilfredshetsundersøkelse for 2024.
Telia-eide Phonero går nok en gang helt til topps på EPSIs ferske kundetilfredshetsundersøkelse for 2024.
Telia-eide OneCall vinner nok en gang bransjekategorien «mobilabonnement» i Norsk Kundebarometer. Selskapet havner dessuten på en meget sterk åttendeplass i Topp 10 Kundetilfredshet.
Telia-eide OneCall og Phonero gjør storeslem på EPSIs ferske kundetilfredshetsundersøkelse blant mobilkunder for 2023. Telia bedrift klatrer mest av alle og lander på en tredjeplass.
Gjensidige har valgt kontaktsenterløsningen Telia ACE for sine kundetjenester i Norge, Sverige og Danmark. Avtalen omfatter operatørtjenester, sentralbord, kontaktsenter og AI-funksjoner for kundemøtet, og tar kundemøtet inn i fremtiden med banebrytende teknologi.
Telia heier på folk som går motstrøms og våger å være seg selv. Folk som ser muligheter der andre ser problemer, og som tør å stikke seg frem. Nettopp derfor lanserer mobilselskapet nå nysatsingen FREEDOM, som staker ut en ny retning for videre satsing med fokus på å gjøre godt i samfunnet gjennom teknologi – og gjennom det fremme ulike syn, verdier og mennesker.
(Oslo, 17. juli 2018) Telia har i dag inngått avtale om å kjøpe Get TDC Norge. Det nye sammenslåtte selskapet blir en sterk utfordrer i Norge og lover å fortsette milliardinvesteringene. Selskapet tar mål av seg til å levere fremtidens ledende digitale kundeopplevelser.
Entur skal gjøre det enklere å reise kollektivt, og samler rutetider for alle landets buss-, trikk-, tog- og fergelinjer i en app som fungerer som en nasjonal reiseplanlegger. Med på reisen blir Telia, som sørger for en plattform for kundekontakt i skyen. Dermed sikres Entur god dialog med brukerne uavhengig av hvordan de tar kontakt.
Kombinasjonen avansert teknologi og god pris har gitt mobiltilbyderen OnePlus en entusiastisk tilhengerskare over hele verden. I Norden er Telia alene om å tilby deres nye flaggskip OnePlus 6, som i dag ble lansert foran en kø av oppmøtte fans under et forhåndssalg hos Telia-Byporten.
Under gårsdagens Call Center-dager i regi av Confex ble det tradisjonen tro delt ut priser for eksepsjonell kundeservice i Norge, og i mobilbransjen prydet Telia Norge samtlige plasser på podiet: Chess på topp, OneCall på andreplass og Telia på tredje.
(Oslo 8. februar 2018) Telia Norge har i dag utnevnt to nye merkevaresjefer. Pål Rune Kaalen skal lede merkevarene OneCall og MyCall og Håkon Lofthus skal lede Chess og Telia for privatmarkedet. Begge blir en del av divisjonsledergruppen i Consumer, rapporterende til CMO Kjersti Jamne, som har ansvaret for alle merkevarene til Telia Norge i privatmarkedet.
Chess er best i Norge på kundeservice innen telekom, mener norske forbrukere. Hakk i hæl følger Telia og OneCall. Det ble klart under kveldens kåring av Norges beste virksomheter på kundeservice under Kundeservicedagene.
Telia inngår fiberavtale med BKK Digitek i Bergen/ Hordaland og Broadnet i Østfold. Avtalen gir Telia bedre kontroll over eget nett og er ett nytt steg for å sikre gode og langsiktige løsninger på veien mot fremtidens 5G-nett.
Telia Company presenterer i dag resultater for andre kvartal 2017, inkludert tall for Telia Norge. Kommentarer til Telia Norge sitt resultat fra adm.dir. Abraham Foss:
Telia-sjef Abraham Foss lover økt konkurranse, bedre løsninger og lavere priser dersom Konkurransetilsynet godkjenner Telias oppkjøp av Phonero.
Telia Norge er et ledende teknologiselskap som bygger samfunnskritisk infrastruktur og leverer innovative produkter og tjenester innen TV, internett og mobil. Vi er Norges største utfordrer og våre om lag 2 000 dyktige medarbeidere jobber hver dag for å utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her. Gjennom våre produkter og tjenester utgjør vi navet i det digitale økosystemet i Norge, og vi gir våre kunder tilgang til det som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Telia Norge er en del av Nordens største telekomselskap, Telia Company. Vi har merkevarene Telia, OneCall, Mycall og Phonero.
Lørenfaret 1A
0585 OSLO
Norge