Gå videre til innhold

Emner: Tjeneste, rådgivning, service

OneCall til topps på Norsk Kundebarometer

OneCall til topps på Norsk Kundebarometer

Telia-eide OneCall vinner nok en gang bransjekategorien «mobilabonnement» i Norsk Kundebarometer. Selskapet havner dessuten på en meget sterk åttendeplass i Topp 10 Kundetilfredshet.

​Gjensidige har valgt Telia som leverandør av kontaktsenterløsning

​Gjensidige har valgt Telia som leverandør av kontaktsenterløsning

Gjensidige har valgt kontaktsenterløsningen Telia ACE for sine kundetjenester i Norge, Sverige og Danmark. Avtalen omfatter operatørtjenester, sentralbord, kontaktsenter og AI-funksjoner for kundemøtet, og tar kundemøtet inn i fremtiden med banebrytende teknologi.

Telia FREEDOM: Vær Trygg – Vær Fri – Vær Deg Selv

1 av 3 frykter trakassering på nett

Telia heier på folk som går motstrøms og våger å være seg selv. Folk som ser muligheter der andre ser problemer, og som tør å stikke seg frem. Nettopp derfor lanserer mobilselskapet nå nysatsingen FREEDOM, som staker ut en ny retning for videre satsing med fokus på å gjøre godt i samfunnet gjennom teknologi – og gjennom det fremme ulike syn, verdier og mennesker.

Perfekt match: - Vi er veldig imponert over Get TDC og vi er trygge på at våre to selskaper vil bli en perfekt match i et nytt sammenslått industriutfordrerselskap, sier Abraham Foss.

Telia kjøper Get TDC Norge og etablerer en ny sterk industriutfordrer

(Oslo, 17. juli 2018) Telia har i dag inngått avtale om å kjøpe Get TDC Norge. Det nye sammenslåtte selskapet blir en sterk utfordrer i Norge og lover å fortsette milliardinvesteringene. Selskapet tar mål av seg til å levere fremtidens ledende digitale kundeopplevelser.

Telia leverer løsning for digitale kundemøter til Entur

Telia leverer løsning for digitale kundemøter til Entur

Entur skal gjøre det enklere å reise kollektivt, og samler rutetider for alle landets buss-, trikk-, tog- og fergelinjer i en app som fungerer som en nasjonal reiseplanlegger. Med på reisen blir Telia, som sørger for en plattform for kundekontakt i skyen. Dermed sikres Entur god dialog med brukerne uavhengig av hvordan de tar kontakt.

Telia først ut med OnePlus 6 i Norge

Telia først ut med OnePlus 6 i Norge

Kombinasjonen avansert teknologi og god pris har gitt mobiltilbyderen OnePlus en entusiastisk tilhengerskare over hele verden. I Norden er Telia alene om å tilby deres nye flaggskip OnePlus 6, som i dag ble lansert foran en kø av oppmøtte fans under et forhåndssalg hos Telia-Byporten.

Gjorde rent bord: Under Call Center-dagene 2018 tok Telia Norge og dets merkevarer Chess, Telia og OneCall alle pallplasseringene i bransjekategorien Mobil og ble i tillegg kåret vinner i hovedkategorien Årets Kundeservice.

Telia tapetserte pallen i kundeservicekåring – for andre gang i 2018

​Under gårsdagens Call Center-dager i regi av Confex ble det tradisjonen tro delt ut priser for eksepsjonell kundeservice i Norge, og i mobilbransjen prydet Telia Norge samtlige plasser på podiet: Chess på topp, OneCall på andreplass og Telia på tredje.

Ansetter nye merkevaresjefer: CMO Kjersti Jamne (bildet) har i dag utnevnt to nye merkevaresjefer i Telia Norges divisjon for privatmarkedet.

Nye merkevaresjefer på plass i Telia Norge

(Oslo 8. februar 2018) Telia Norge har i dag utnevnt to nye merkevaresjefer. Pål Rune Kaalen skal lede merkevarene OneCall og MyCall og Håkon Lofthus skal lede Chess og Telia for privatmarkedet. Begge blir en del av divisjonsledergruppen i Consumer, rapporterende til CMO Kjersti Jamne, som har ansvaret for alle merkevarene til Telia Norge i privatmarkedet.

Chess er telekombransjens beste på kundeservice i Norge, mener  kundene. Hakk i hæl følger OneCall og Telia.

​Storeslem for Telia Norge i kundeserviceundersøkelse

Chess er best i Norge på kundeservice innen telekom, mener norske forbrukere. Hakk i hæl følger Telia og OneCall. Det ble klart under kveldens kåring av Norges beste virksomheter på kundeservice under Kundeservicedagene.

Godt fornøyd: - Samlet sett vil de to partnerskapene skape enda bedre opplevelser for Telia-kunder idet både de og vi møter fremtidens tekniske behov, sier Dag Wigum, teknisk direktør i Telia.

Telia styrker fastnettilgangen i Norge gjennom nye partnerskap

Telia inngår fiberavtale med BKK Digitek i Bergen/ Hordaland og Broadnet i Østfold. Avtalen gir Telia bedre kontroll over eget nett og er ett nytt steg for å sikre gode og langsiktige løsninger på veien mot fremtidens 5G-nett.

Vi er Telia – Norges største utfordrer

Telia Norge er et ledende teknologiselskap som bygger samfunnskritisk infrastruktur og leverer innovative produkter og tjenester innen TV, internett og mobil. Vi er Norges største utfordrer og våre om lag 2 000 dyktige medarbeidere jobber hver dag for å utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her. Gjennom våre produkter og tjenester utgjør vi navet i det digitale økosystemet i Norge, og vi gir våre kunder tilgang til det som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Telia Norge er en del av Nordens største telekomselskap, Telia Company. Vi har merkevarene Telia, OneCall, Mycall og Phonero.

Telia Norge

Lørenfaret 1A
0585 OSLO
Norge