Pressemelding -
Storeslem for Telia Norge i kundeserviceundersøkelse
Chess er best i Norge på kundeservice innen telekom, mener norske forbrukere. Hakk i hæl følger Telia og OneCall. Det ble klart under kveldens kåring av Norges beste virksomheter på kundeservice under Kundeservicedagene.
Hvert år arrangerer Tekna sammen med TNS Kantar konferansen Kundservicedagene for alle aktører som jobber med kundeservice. I forbindelse med konferansen gjør TNS Kantar en spørreundersøkelse blant 40.000 respondenter for å høre hva befolkningen tenker om kundeservice innen bank, forsikring, telekommunikasjon, bredbånd, TV-signaler, reise og åpen klasse. På grunnlag av resultatene kåres Norges beste virksomhet på kundeservice innen hver bransje.
Telia Norge var for første gang nominert med tre av tre merkevarer i klassen for telekom, der Chess tok den aller gjeveste prisen:
– Å gjøre rent bord med alle pallplasseringene i denne kåringen er vi selvfølgelig svært stolte av, sier Kjersti Jamne, leder for privatmarkedet i Telia Norge. – Vi har fantastisk dyktige medarbeidere på kundeservice, som hver dag gjør sitt ytterste for at det skal være enkelt å være kunde hos oss og for at ting skal skje på kundenes premisser. Når dette dessuten kommer i et år der vi har flyttet Chess kundeservice fra Bergen til Trondheim er det ekstra hyggelig å se at vi har lykkes i å beholde kunden i sentrum og gi dem den beste servicen.
Jamne tar Kundeserviceprisen 2018 som en inspirerende anerkjennelse:
– Kombinasjonen best mobilnett og best på kundeservice er helt i tråd med strategien vår. Nå skal vi glede oss over tilliten kundene har vist oss, og fortsette å etterstrebe å gi dem suverene opplevelser og kundereiser, uansett om de er kunder hos Chess, Telia eller OneCall og uansett om de oppsøker oss på telefon eller i digitale kanaler, sier hun.
Emner
Kategorier
--
Vi er Telia Norge, den nye generasjonen telekom-selskap. Våre 1200 dyktige kollegaer møter hver dag tusenvis av kunder i verdens mest oppkoblede land. Vi er navet i det digitale økosystemet som gjør det mulig for mennesker, virksomheter og samfunn å få tilgang til alt som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Som del av Nordens største mobilselskap er vi en digital tilrettelegger som sammen med partnere skaper våre digitale borgere sin fremtid og fører verden nærmere alle kunder.
Telia, The New Generation Telco