Gå videre til innhold
Kjersti Jamne, CMO i Telia Norge

Bilde -

Kjersti Jamne, CMO i Telia Norge

go to media item
Lisens:
Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
Filformat:
.jpg
Størrelse:
4000 x 2670, 6.01 MB
Last ned

Emner

Kontakter

Pressetelefon (kun for journalister)

Pressetelefon (kun for journalister)

Pressekontakt Henvendelser besvares alle dager mellom kl. 08-20, unntaket er ved større hendelser +47 465 00 000

Relatert innhold

Telia blokkerer en million svindelforsøk i uken

Telia blokkerer en million svindelforsøk i uken

Wangiri er etter hvert blitt en utbredt svindelmetode der nordmenn ringes opp av utenlandske numre. Etter kun få ring legges det på, og svindlerne tjener gode penger på at vi ringer tilbake. Nå har Telia utviklet en metode som i stor skala stanser svindlerne og beskytter kundene mot høye kostnader.

Kundene har virkelig trykket Data Boost til sitt bryst.

OL-boost for Telias nye datatjeneste

For en måned siden lanserte Telia Data Boost, som gir kundene frihet til å kjøpe ubegrenset data for en begrenset periode. Kundene elsket tjenesten fra første stund, og i løpet av den siste uken har Telia sett en 25 prosents økning sammenlignet med uken før. Vinterferie og tidenes norske medaljefangst i OL tilskrives veksten.

Telia lanserer 12 timer med ubegrenset data

Telia lanserer 12 timer med ubegrenset data

Ved hjelp av ett enkelt tastetrykk kan Telia-kunder nå surfe bekymringsfritt i hele 12 timer. Muligheten gis gjennom løsningen Data Boost og lanseres for både privat- og bedriftskunder av Telia.

Sosiale medier i fokus i Telias nett nyttårsnatten

Sosiale medier i fokus i Telias nett nyttårsnatten

Nyttårsaften 2018/2019: Nordmenn sender definitivt fortsatt SMS til hverandre på nyttårsaften, men størstedelen av nyttårshilsenene går via sosiale medier. Det viser Telias tall fra nyttårsnatten.

Mer data per krone: - Telia X er et fri-abonnement laget slik et fri-abonnement skal være, sier Kjersti Jamne i Telia Norge.

Telia X: Fri bruk på mobilen

Telia X er her, abonnementet som lar deg surfe og strømme fritt på mobilen og dele data med andre: – Telia X er et fri-abonnement laget slik et fri-abonnement skal være: Alt er lov, sier Kjersti Jamne, leder for privatmarkedet i Telia.

Mer i vente: Dagens nyhet er første steg på en reise som inkluderer flere fordeler for Telia og Get sine privatkunder.

Telia og Get viser styrken i å være ett

Telia og Get lanserer første kundefordel i privatmarkedet etter sammenslåingen. De som er kunder hos både Telia og Get vil få mer frihet til å leve sine digitale liv. Dette er kun første steg på en lengre reise som lover godt for norske mobil-, TV- og bredbåndskunder.

Geir Jangås begynner som digitalsjef i Telia Norge 1. september.

​Ny digitalsjef i Telia Norge

Geir Jangås er ansatt som ny sjef for digitale kanaler i Telia Norge. Jangås kommer fra stillingen som annonsedirektør i Schibsted i Spania, og har verdifull erfaring fra både Norge og utlandet. Han vil bli en del av ledergruppen til CMO Kjersti Jamne, som har ansvaret for alle merkevarene til Telia Norge i privatmarkedet.

VM-feber: Telia registrerte svært høy aktivitet i nettet under fotball-VM, der finalen mellom Frankrike og Kroatia var kampen som skapte mest trafikk.

Fotball-VM ga økt mobildatatrafikk i Telia-nettet

​Det er ingen tvil om at fotballfeberen også har kjørt mobilnettet varmt. Telia registrerte svært høy aktivitet i nettet under fotball-VM, der finalen mellom Frankrike og Kroatia var kampen som skapte mest trafikk.

Nordmenn surfer som hjemme når de er på reise

Nordmenn surfer som hjemme når de er på reise

Nordmenn tar med seg hverdagens mobilvaner når de er i utlandet, og ferske tall fra Telia viser at kundene i juli surfet 40 prosent mer enn i samme periode i fjor. Aller mest mobildata har vi brukt i Sverige, mens Spania og Danmark følger etter på oversikten over hvor vi surfet mest.

Chess+Telia = Sant: Med en forenklet merkevareportefølje i privatmarkedet vil Telia Norge bli en mer fokusert virksomhet som skal ligge i forkant og utfordre på innovasjon og kvalitet for sine kunder.

Telia og Chess slås sammen

Merkevarene Telia og Chess slås nå sammen. Sammenslåingen markerer slutten på et norsk mobileventyr, og videreføring av satsingen på et annet.

Gjorde rent bord: Under Call Center-dagene 2018 tok Telia Norge og dets merkevarer Chess, Telia og OneCall alle pallplasseringene i bransjekategorien Mobil og ble i tillegg kåret vinner i hovedkategorien Årets Kundeservice.

Telia tapetserte pallen i kundeservicekåring – for andre gang i 2018

​Under gårsdagens Call Center-dager i regi av Confex ble det tradisjonen tro delt ut priser for eksepsjonell kundeservice i Norge, og i mobilbransjen prydet Telia Norge samtlige plasser på podiet: Chess på topp, OneCall på andreplass og Telia på tredje.

Telia Norge forbereder seg for fremtidens økte databehov, og faser ut 3G-nettet til fordel for ny teknologi.

Telia moderniserer mobilnettet for fremtiden

Telia Norge ruster mobilnettet for fremtiden og sikrer mer plass til 4G og fremtidens 5G. Selskapet planlegger gradvis utfasing av 3G-nettet fra årsskiftet 2018/2019 slik at frekvensene som i dag brukes til 3G kan brukes til å sikre enda bedre kundeopplevelser i årene som kommer.

Ansetter nye merkevaresjefer: CMO Kjersti Jamne (bildet) har i dag utnevnt to nye merkevaresjefer i Telia Norges divisjon for privatmarkedet.

Nye merkevaresjefer på plass i Telia Norge

(Oslo 8. februar 2018) Telia Norge har i dag utnevnt to nye merkevaresjefer. Pål Rune Kaalen skal lede merkevarene OneCall og MyCall og Håkon Lofthus skal lede Chess og Telia for privatmarkedet. Begge blir en del av divisjonsledergruppen i Consumer, rapporterende til CMO Kjersti Jamne, som har ansvaret for alle merkevarene til Telia Norge i privatmarkedet.

Vi er Telia – Norges største utfordrer

Telia Norge er et ledende teknologiselskap som bygger samfunnskritisk infrastruktur og leverer innovative produkter og tjenester innen TV, internett og mobil. Vi er Norges største utfordrer og våre om lag 2 000 dyktige medarbeidere jobber hver dag for å utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her. Gjennom våre produkter og tjenester utgjør vi navet i det digitale økosystemet i Norge, og vi gir våre kunder tilgang til det som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Telia Norge er en del av Nordens største telekomselskap, Telia Company. Vi har merkevarene Telia, OneCall, Mycall og Phonero.

Telia Norge

Lørenfaret 1A
0585 OSLO
Norge