Gå videre til innhold

Nyhetsarkiv

  • Telia moderniserer mobilnettet: Nå er 3G historie

    Etter 16 år i lang og tro tjeneste er siste rest av 3G i Telias mobilnett nå skrudd av og erstattet med masse ny 4G og etter hvert 5G. Det betyr et betydelig dekningsløft og enda bedre kundeopplevelser, takket være svært god kapasitet, hastighet og dekning.

  • To millioner nordmenn har nå tilgang på 5G fra Telia

    Telia bygger 5G for fullt over hele Norge, og nå kan nærmere to av fem nordmenn ta i bruk det nye og grensesprengende mobilnettet der de bor. Selskapet vil være først i landet med et nasjonalt 5G-nett i løpet av 2023.

  • Telia X-kunder får nå tilgang på strømmetjenesten HBO Max

    HBO Max er lansert i Norge, og Telia tilbyr nå kunder med mobilabonnementene Telia X Rask eller Max muligheten til å legge til den splitter nye strømmetjenesten uten ekstra kostnad i sine ubegrenset data-abonnement.

  • Telia og Netflix med ny avtale som gir kundefordeler

    Telia Norge og Netflix har inngått en ny og spennende avtale som gjør at selskapets TV-kunder snart kan velge strømmetjenesten i Valgmenyen. På sikt vil flere attraktive fordeler bli tilgjengelige for kundene.

  • Dobbelt så mange nordmenn tilbake på høstferie i utlandet etter pandemien

    Ferske mobiltall fra Telia viser at nordmenn igjen reiste til utlandet i høstferien. Mer enn dobbelt så mange nordmenn var utenfor Norges grenser i høstferien i år sammenlignet med i fjor, men vi ligger fortsatt et stykke bak reisetrendene fra 2019. Sverige var mest populære destinasjon.

  • Telia med trygghetsforsikringen Nettslett i alle mobilabonnement

    Telia introduserer nå trygghetsforsikringen Nettslett kostnadsfritt til nye og eksisterende private mobilkunder. Med Nettslett får kundene blant annet hjelp til å fjerne uønsket innhold på nettet, samt juridisk og psykologisk bistand ved behov.

  • Driftsproblemer løst

    Problemene med mobil- og fastnettet vårt er nå løst, og vi ser at trafikken er tilbake til normalt. Vi beklager så mye overfor de kundene som var berørte. Problemene var forårsaket av en intern feil. 

  • Telia med driftsproblemer

    Vi opplever for tiden at enkelte av våre kunder har problemer med mobil- og fastnettet vårt. 
    Vi jobber med feilsøking og håper å få løst saken så raskt som mulig. 

    Vi beklager så mye overfor de kunder som er berørt.

Vis mer