Gå videre til innhold

Nyhetsarkiv

  • Telia først i Norge med trådløst bredbånd over 5G

    Telia Norge utfordrer bredbåndsmarkedet igjen og er først i landet med å tilby trådløst bredbånd (FWA) med 5G. Nye og eksisterende kunder får nå tilgang til svært høye og stabile internetthastigheter i hjemmet levert over Telias superraske 5G-nett.

  • Telia utfordrer bedriftsmarkedet: lanserer abonnement med ubegrenset data

    Med ubegrenset data i abonnementet tilbyr Telia bedriftskundene større forutsigbarhet, mindre administrasjon og null begrensninger i mobilbruken for den ansatte. 5G er selvfølgelig inkludert.
    – Vi befester vår posisjon som Norges største utfordrer, og med Telia Ubegrenset lanserer vi nå et abonnement med ubegrenset data på jobbtelefonen, forteller Jon Christian Hillestad, direktør for bedriftsm

  • Telia først med 5G i Bergen

    Telia Norge åpner i dag offisielt det superraske 5G-nettet i Bergen. Telia er først ute med å lansere 5G i byen, og bergensere kan nå kan oppleve svært høye hastigheter, mye bedre kapasitet og ikke minst god dekning på det nye grensesprengende mobilnettet. I løpet av neste år skal halvparten av Norges befolkning få 5G-dekning fra Telia.

  • Telia åpner 5G-nettet i Oslo

    Telia Norge åpner i dag offisielt 5G-nettet i den norske hovedstaden. I store deler av Oslo kan du nå oppleve den nye og superraske 5G-teknologien. Telia jobber samtidig for fullt med å rulle ut det nasjonale 5G-nettet, og skal være først i Norge med et landsdekkende nett innen utgangen av 2023.

  • Telia beholder dagens pris på Premier League

    Telia Norge utfordrer TV-bransjen igjen og beholder månedsprisen på 499 kroner for TV2 Sport Premium. Telias fotballinteresserte kunder får dermed markedets billigste Premier League-pris, med topp kvalitet på alle TV-sendingene.

  • NextGenTel og Telia inngår avtale om trådløst bredbånd

    ​NextGenTel og Telia har inngått en ny avtale om trådløst bredbånd. Avtalen går over flere år og vil gi NextGenTel mulighetene til å selge trådløst bredbånd til sine privat- og bedriftskunder. Begge parter har en ambisjon om en høy konverteringsrate på eksisterende kobbernett-kunder, hvor målet er mange 10-talls tusen kunder i løpet av de neste årene.

  • Telia og Brann inngår digitalt partnerskap: skal berike fotballopplevelsen

    Telia blir Branns digitale hovedpartner. Med økt digital satsning vil Brann utnytte mer av de digitale mulighetene toppfotballen har, og målet er å skape bedre opplevelser for Brann-fansen og gjøre fotballen mer tilgjengelig for hele befolkningen. Telia bygger teknologisk infrastruktur og skal være en digital tilrettelegger i dette arbeidet – både på og utenfor stadion.

  • En sterkere og større utfordrer blir til: Get skifter navn til Telia

    I dag, 15. september, skapes det historie i norsk telekombransje. Get blir til Telia. Nå samles TV, internett og mobil på ett og samme sted, under én sterk felles merkevare. Gjennom å bli ett selskap vil Telia utfordre markedet, forenkle hverdagen til nye og eksisterende kunder, styrke kundeservicen og levere mange nye spennende fordeler til kundene.

  • Presseinvitasjon: Telia Norge med stor nyhet

    ​Telia Norge vil 15. september annonsere en stor og spennende nyhet, som vil markere et nytt og viktig kapittel i selskapets historie og for våre kunder. I den forbindelse ønsker Telia Norge å invitere til pressearrangement som finner sted på selskapets kontor i Nydalen samme dag.

Vis mer